loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 349 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

Total Commander 8.0 Final ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت فایل ها می باشد.به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت بر فایل ها بر فضای هارد دیسک خود نیز مدیریتی کامل نموده و به وسیله این نرم افزار اقدام به بهینه سازی فضای هارد دیسک کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به دسترسی به شبکه محلی، قابلیت کشیدن و رها کردن، قابلیت کنترل از طریق خط فرمان، منو قابل برنامه ریزی برای دسترسی سریع به برنامه های کاربردی، تنظیمات منو به صورت دلخواه، نمایش فایل ها به صورت Hex ،Binery ،Text و ...، نمایش عکس های bitmap، نمایش فایل های HTML، فشرده سازی یا بازکردن فایل های فشرده شده، ارتباط با کامپیوتر های دیگر از طریق پورت پارالل و ... اشاره نمود.

admin بازدید : 375 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

Folder Protect 1.9.3 به وسیله این برنامه می توانید از راههای گوناگونی دسترسی به پوشه ، فایل ، درایو ، برنامه های نصب شده و همچنین فرمت های مشهور را مسدود کنید . با این نرم افزار می توانید پوشه های خود را یا به صورت معمولی رمزگذاری کنید و یا با استفاده از دیگر متد های قدرتمندش کارهایی نظیر مخفی کردن حرفه ای ، جلوگیری از حذف و یا نوشتن اطلاعات را انجام دهید . نحوه عملکرد این برنامه به گونه ای است که حتی در حالت امن ویندوز ( Safe Mode ) قادر است تا وظایف خود را همانند فعالیت عادی ویندوز انجام دهد .

  • یکی از دیگر ویژگی های بی نظیر این نرم افزار استفاده از پسورد در قسمت ورود به بخش مدیریت آن می باشد . بدین تریب امکان غیر فعال کردن بخش های قفل شده تنها منحصر به فرد یا افرادی می شود که از کلمه عبور آگاهی دارند . از این پسورد در هنگام حذف برنامه نیز استفاده می شود و بدون داشتن آن ، آن - اینستال کردن برنامه کاری غیر ممکن خواهد بود .
  • از میان فرمت هایی که می توانید به قفل کردن آنها بپردازید می توان به .avi ، .gif ، .jpeg ، .bmp ، .mp3 ، .wmv ، .mpeg ، .doc ، .mpg ، .jpg ، .pdf ، .psd ، .ai ، .flv ، .xls ، .wma ، .docx ، .ppt ، .pptx ، .htm ، .html ، .php ، .css ، .cpp ، .asp and .js اشاره نمود .

admin بازدید : 487 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

Alien Skin Bokeh 2.0.1.463 Revision 20515 نام نرم افزاری می باشد که وسیله آن می توان بر روی عکس ها افکت گذاری نمود. افکت های اصلی این نرم افزار برای تمرکز بر یک قسمت از عکس می باشد. به عنوان مثال شما می توانید افکت را به گونه ای بر روی عکس ایجاد کنید که تمامی نقاط عکس به جز قسمت دلخواه شما حالت تار داشته باشد و یا محیط دارای شرایط دیگری باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Alien Skin Software می باشد.

admin بازدید : 295 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

CleanMyMac 1.10.5 Mac Os X نرم افزاری کوچک اما بسیار قدرتمند است که می تواند در عرض چند ثانیه سیستم عامل مک را را تمیز کنید.این نرم افزار می تواند کوکی ها ، صفحات مرور شده ، تاریخچه وب گردی و … را پاک کند و صدها مگابایت از فضای هارد را که توسط این گونه فایل ها پر شده به شما بازگرداند.

admin بازدید : 419 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

WHMCS 4.5.2 از قویترین و بهترین و حرفه ای ترین سیستم های مدیریت هاست میباشد . با استفاده از این سیستم شما می توانید یک قسمت مالی برای فروش محصولات خود راه اندازی کنید و یا اینکه با دروازه های پرداخت موجود کاربر را مجاز به پرداخت آنلاین و یا مدیریت حساب خود کنید. و این سیستم قابلیت معلق کردن سفارش را پس از اتمام قرارداد و یا حذف آن پس از زمان مشخص شده توسط مدیریت و … را دارا می باشد. نسخه ۴ این اسکریپت که تا کنون به صورت نال شده در سایتهای خارجی منتشر شده بود فقط در سرور ها نصب میشد و در واقع امکان نصب اسکریپت در هاست های اشتراکی نبود.

http://www.scriptfa.ir/wp-content/uploads/2012/05/whmcs.png

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

admin بازدید : 433 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم ساده دل

دانلود فیلم ساده دل

دانلود فیلم در ادامه مطلب


محصول : ۱۳۹۰ ایران
کارگردان : محسن منشی زاده
بازیگران : سعید تهرانی ، شهرام قائدی ، فریبا نادری ، مهران رجبی ، افسانه ناصری ، عباس محبوب ، فرشاد حسینی ، آزاده خورشید دوست

خلاصه داستان :علی به تازگی مغازه ای را خریده و قصد دارد با راه انداختن یک مکانیکی بار زندگی خانواده اش را به دوش بکشد ، با توطئه دختری جوان روبرو می شود که قصد دارد با در اوردن مغازه از دست علی ، طلا های دزدیده شده ای را که پدرش سال ها پیش آنجا پنهان کرده به دست آورد ، اما درگیر داستانی عاشقانه میشود و …

admin بازدید : 433 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

SoftMaker Office Professional 2012 rev 663 نرم افزاری که قادر است تا علاوه بر ویرایش متن ابزاری شبیه به Excel مجموعه آفیس را هم به کاربران هدیه دهد. سرعت بالا در اجرا و همچنین سازگاری کامل با نرم افزارهای رایج موجود در بسته Microsoft Office دو قابلیت مهم این نرم افزار به شمار می رود . البته بحث سازگاری این نرم افزار به همین جا ختم نمی شود چرا که این بازار با آخرین نسخه مجموعه آفیس و فرمت های به کار رفته در آن سازگاری داشته و قابلیت ویرایش آن ها را نیز دارد. این نرم افزار که تقریبا بهتر بسته نرم افزاری ذکر شود ابزاری هم شبیه به Microsoft PowerPoint در خود جای داده که از نظر قابلیت های دست کمی از این محصول قدرتمند مایکروسافت ندارد.

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 688
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 3,798
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 77,693
  • بازدید سال : 509,241
  • بازدید کلی : 16,615,576
  • کدهای اختصاصی