loading...
سایت تفریحی و دانلود ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 358 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Http://www.p30warez.net 

خبر چین نام نرم افزار فارسی و بسیار جالبی است که امروز برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار دارای حجم بسیار کم چند کیلوبایتی است و از محیط بسیار ساده ای برخوردار است. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا نامه های الکترونیکی خود را بدون ذکر نام فرستنده ارسال کنید. در واقع ایمیل هایی که شما با استفاده از این نرم افزار به دوستان خود می فرستید بدون نام آدرس فرستنده خواهند بود و فردی که ایمیل را دریافت نموده هرگز نمی توانند آدرس فرستنده ایمیل را بیابد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.

admin بازدید : 407 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Http://www.p30warez.net 

این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی  از طریق بلوتوث شماره تلفن دیگران را بدست آورید بدون اینکه متوجه شوند.البته این روش فقط در صورتی که بلوتوث گوشی شخص مورد نظر روشن باشد امکان پذیر است.این نرم افزار در تمامی گوشیها قابل اجراست و میتوانید این نرم افزار را که با فرمت جاوا است را از وبلاگ وای.سی.سی دریافت نمایید.

admin بازدید : 423 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

هک کردن در سیستم های رایانه ای به امری عادی تبدیل شده است و البته راه های جلوگیری هم زیاد تر از راه های هک است , این بار در وبلاگ وای.سی.سی یک نرم افزار با قابلیت هک گوشی های موبایل معرفی می شود.هدف ما معرفی این نرم افزار و آشنایی شما با سیستم های جدید تلفن های همراه است.پس امیدوارم استفاده های غیر مجاز از این نرم افزار انجام نشود.این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های مشابه 100% کار می کند و قابلیت های بسیار بالایی دارد که در ادامه توضیح داده می شود.

admin بازدید : 367 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

Biro0nina Mail Boomber v1.0 beta نرم افزاری جدید و رایگان از گروه سایت دانلود برای تو یا همان گروه بیرونینا می باشد.(این نرم افزار با اجازه ی سازنده در وبلاگ وای.سی.سی برای دانلود گذاسته شده) این نرم افزار برخلاف نمونه های شبیه خود که باید برای استفاده مبلغی پرداخت شود رایگان است و استفاده از این نرم افزار رایگان لذت زیادی دارد! این نرم افزار حجم بسیار کمی دارد و دانلود آن برای تمام افراد با هر سرعت اینترنتی امکان پذیر است. نرم افزار بدون نیاز به نصب بوده و طرز استفاده از آن آسان است.

admin بازدید : 466 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

zagzagبرنامه Active Password Changer 3.5 یکی از بهترین برنامه ها برای از بین بردنرمز Admin و سایر یوزرهاست که پس از نصب برنامه و اجرا آن برای شما یکفلاپی یا Cd بوت (و یا حتی فلش مموری بوتیبل) درست می کند که با اجرای صحیح آن رمز تمام یوزرها را میتوانید از بین ببرید. این نرم افزار قادر به تغییر کلمه عبورهایی است که در ویندوز نصب شده بر روی هارد دیسک شما است، با سیستم عامل DOS دستگاهخود را راه اندازی کرده و سپس این برنامه را اجرا کنید، سپس شما قادرخواهید بود هر username که در ویندوز شما وجود دارد را مشاهده و اقدام بهتغییر کلمه عبور آن کنید. محیط اجرا Windows XP / VISTA / 2003 / 2000 /NT systems

admin بازدید : 431 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 آپدیت شد + نسخه پرتابل اضافه شد ) 
دانلود بهترین نرم افزار برای دریافت و خواندن RSS سایت ها و وبلاگ ها
با استفاده از این نرم افزار می توانید RSS سایتهای که این امکان را فراهم کرده اند را دریافت و از طریق این برنامه و بدون مراجعه به سایت انها مطالب جدید را در داخل برنامه دریافت کنید.

admin بازدید : 343 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

حتما اطلاع دارید که اگر کلید Alt موجود در صفحه ی کیبورد را نگه داشته و یک رقم به دلخواه تایپ کنید یک فونت (یا بهتره بگم شکل) دلخواه تایپ خواهد شد. و نیز حتما با روش ساخت فولدر جادویی و نامرئی نیز آشنایی دارید که برای تغییر نام فولدر به یک نام نامرئی کافیست کلیدهای ترکیبی Alt و عدد 255 را وارد کنید. (البته کلید ترکیبی Alt و عدد 0160 نیز جواب میده) . خوب تا به حال فکر کردید که علامت قلب ♥ رو چگونه تایپ کنید؟ و یا به این فکر افتاده اید که شکلی مانند (¯`'·.¸.·'´¯) را به صورت دستی خلق کنید؟ امروز میخواهیم یک لیست از جالب ترین و کاربردی ترین کلیدهای ترکیبی Alt رو معرفی کنیم و شما را در خلق آثار هنری یاری کنیم. توجه داشته باشید که این اشکال به دو دسته تقسیم میکنیم:
1. اشکالی را که میتوان در فایلهای متنی با پسوند Txt ذخیره کرد و
2. اشکالی را که نمیتوان در فایلهای متنی با پسوند Txt ذخیره کرد و تنها میتوان در ارسال کامنتها در سایت ها و یا در نرم افزارهایی مانند آفیس (Word) استفاده کرد.

تعداد صفحات : 376

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4726
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 4576
  • آی پی امروز : 686
  • آی پی دیروز : 686
  • بازدید امروز : 3,659
  • باردید دیروز : 3,404
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 21,127
  • بازدید ماه : 77,283
  • بازدید سال : 508,831
  • بازدید کلی : 16,615,166
  • کدهای اختصاصی